مصاحبه آرشیو خبر ها
به بهترین تیم ایتالیا آمده ام!

به بهترین تیم ایتالیا آمده ام!

 

 

 

ماندزوکیچ در مراسم معارفه امروزش بیان کرد که به بهترین تیم ایتالیا پیوسته است.

بازیکن اهل کرواسی قبلا هم بیان کرده بود که همیشه احساس خاصی نسبت به این تیم بزرگ ایتالیایی داشته است.

 

" یووه تیم بزرگی است و من همیشه به این تیم علاقه خاصی داشته ام."

 

" تصمیم سختی نبود ، بازیکنان بزرگ و استثنائی در این تیم بازی می کنند. این تیم بهترین در ایتالیاست و همین باعث شد که تصمیم بگیرم به این جا بیایم."

 

بازیکن سابق بایرن مونیخ همچنین بیان کرد که با پیوستن به بانوی پیر ، فرصت بازی در کنار یکی از قهرمانان دوران کودکی اش را پیدا کرده است.

 

"من قبلا هم با جیجی بوفون درباره اینکه او از کودکی مانند اسطوره ای برای من بوده ، صحبت کرده ام. ما همیشه با هم صحبت های دوستانه داشته ایم."

 

ماندزوکیچ گفت که یکی از مزایای بزرگ پیوستن اش به یووه این است که دیگر مجبور نیست در مقابل این تیم بازی کند.

او که از اتلتیکو مادرید به یوونتوس پیوسته است ، در لیگ قهرمانان فصل گذشته با این تیم در مقابل یووه قرار گرفت. هم چنین در فصل 2013 نیز با بایرن مونیخ در برابر بانوی پیر بازی کرده بود.

 

" بازی کردن در مقابل یوونتوس همیشه کار سختی است. به خصوص در برابر دفاع های این تیم ! بازی با یوونتوس جز سخت ترین بازی های عمرم بوده است. این موضوع که دیگر قرار نیست در برابر این تیم بازی کنم نقش مهمی در تصمیم گیری ام ایفا کرد."

 

در حالی که همه بر این باورند که ماندزوکیچ به عنوان جانشین توز به تورین آمده است و انتظارات زیادی از او می رود، او در این باره اظهار کرد :

 

" در این مورد حس خاصی ندارم ، چون شرایط برای من همیشه در تیم های بزرگ به همین صورت بوده است. توز بازیکن بزرگی است که دوران بسیار خوبی را در یووه سپری کرده است."

 

" هر بازیکنی دوران حرفه ای خودش را رقم خواهد زد.باید صبر کنیم و ببینیم که برای من چه اتفاقی خواهد افتاد."

 

با توجه به اینکه یوونتوس در شرف فروش ویدال به بایرن مونیخ است ، گمانه زنی می شود که یووه بتواند در ازای فروش این بازیکن ماریو گوتزه را به تورین بیاورد. ماندزوکیچ در این باره گفت :

 

"من با او در بایرن همبازی بوده ام. او توانایی بازی در هر تیمی را دارد."

 

" او بازیکن و انسان بسیار خوبی است."

 

"آرزوی هر تیمی داشتن بازیکنان بزرگی همچون آندره آ پیرلو و کارلوس توز است و رفتن آنها برای هر تیمی سخت تلقی می شود."

 

" اما همانطور که بعضی ها می روند ، افراد جدیدی می آیند. یوونتوس همیشه تیمی آینده نگر بوده و امسال چهره های جدیدی به این تیم اضافه شده اند. امیدوارم بتوانیم همانند فصل قبل خوب عمل کنیم و نتیجه بگیریم."

 

" یوونتوس به پیروز بودن عادت دارد. به بردن جام ها و رسیدن به اهدافش. و من امیدورام که بتوانم نقشم را در این راه به خوبی اجرا کنم."

 

ماریو ماندزوکیچ شماره سابق دیوید ترزگه را به تن خواهد کرد ، اما از پیش بینی اینکه در این فصل چند گل به ثمر خواهد رساند خودداری کرد.

 

" نمی توانم قول بدهم که چند گل به ثمر خواهم رساند اما می توانم بگویم که تمام تلاشم را خواهم کرد تا همواره در خدمت تیم و آماده برای بازی باشم."

 

" من شماره 17 را انتخاب کردم چون در شروع فوتبالم و در زمان بازی در لیگ دسته دو کرواسی این شماره را به تن می کردم و در طول دوران بازی ام همین شماره را نگه داشتم."

 

" من در تیم ملی هم همین شماره را می پوشم .در اینجا به من حق انتخاب داده شد و من 17 را انتخاب کردم امیدوارم که این شماره برایم با خوش شانسی همراه باشد. همانطور که تا الان عدد شانس من بوده است."

 

در انتها ماندزوکیچ درباره اهداف فصل بعد یووه صحبت کرد و بیان کرد که این تیم می تواند فصل بعد نیز پر قدرت ظاهر شود.

 

" کسی انتظار نداشت که یوونتوس، به فینال لیگ قهرمانان برسد. این موضوع دلیلی بر عملکرد خوب تیم و سرمربی آلگری است. من فینال را تماشا کردم و دیدم که هر دوتیم خوب بازی کردند و فرصت پیروزی داشتند.اما یوونتوس کمی بدشانس تر بود."

 

"متاسفانه آنها در فینال موفق نبودند ، اما اغلب این بهانه خوبی است که فصل بعد را از همانجایی که بودید آغاز کنید و برای رسیدن به جامی که از دست داده اید، تلاش کنید."


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
زینب عابدی راد
زینب عابدی راد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: